שכפול מפתחות לעסק

שכפול מפתחות לעסקים

שכפול מפתחות זהו שירות שכולנו זקוקים לו לפעמים, בין אם מדובר במפתח לבית הפרטי שלנו או לבית עסק. כאשר אתם באים לשכפל את המפתח שלכם, חשוב ראשית כל לדעת מהו סוג המפתח אותו משכפלים. בישראל ישנם בעיקר ארבעה סוגי מפתחות: מפתחות אפס, מפתחות משוננים פשוטים או מורכבים, מפתחות למנעולי רב בריח / מולטילוק ומפתחות מוגני שכפול. במדריך זה נרחיב על שכפול מפתחות לעסק והדברים שצריך לדעת לפני שהולכים לשכפל מפתח.

תהליך השכפול לפי סוג מפתח

כאמור, ישנם מספר סוגי מפתחות כאשר לכל סוג מפתח יש תהליך אחר שעוברים בדרך לשכפול המפתח. נרחיב מעט על כך:

  1. שכפול מפתחות אפס

מפתחות אפס הם מפתחות המיועדים לדלתות ללא צילינדר, ומתאימים בעיקר לדלתות פנים. מפתחות אפס לא ממש מיועדים להגנה מפני פריצה, אלא יותר לנעילת הדלת בתוך הבית כדי לקבל קצת פרטיות ומסיבה זו מפתחות אפס הם לא מפתחות ייחודיים שצריך לשכפל, אלא אפשר פשוט לקנות מפתח מתאים. ניתן למצוא מפתח אפס בכל חנות למוצרי בית, ויש לוודא שהמפתח מתאים לסוג המנעול שלכם.

  1. שכפול מפתחות משוננים

מפתחות משוננים כשמם כן הם – מפתחות עם שיניים המיועדים לפתיחת מנעולי צילינדרים לא מורכבים מדי. בדרך כלל נעשה בהם שימוש בדלתות פנים או בדלתות כניסה מעץ. מחיר השכפול של מפתחות משוננים נמוך יחסית, ונע בין 5 ל-20 ₪.

  1. שכפול רב בריח / מולטילוק

רוב דלתות הכניסה בשוק הן דלתות פלדה של פלדלת שמותקנים בהן מנעולי רב בריח או מולטילוק. חברות אלו מייצרות מנעולים ומפתחות ברמה גבוהה, כאשר שכפול המפתחות הוא משימה לא פשוטה. בדרך כלל כדי לשכפל מפתח כזה יש צורך בחומר הגלם המקורי ממנו יוצר המפתח, והחברות הללו לא מייצרות מפתחות מחומרים גנריים שניתן להשיג בכל מקום. לכן יש לפנות למנעולן מורשה שכפול שמקבל את חומרי הגלם הללו מחברות המפתחות ויוכל לשכפל לכם את המפתח. מחיר שכפול מפתח כזה נע בין 20 ל-40 ₪.

  1. מפתחות מוגני שכפול

מפתחות מוגני שכפול מיוצרים על ידי חברות כגון רב בריח ואינטראקטיב ונחשבים למפתחות עם רמת אבטחה גבוהה .מפתחות אלו הם מפתחות בעלי פרופיל מורכב וקוד שלא ניתן פשוט לקרוא אותו בעין, והדרך היחידה לשכפל אותם היא באמצעות כרטיס הבקרה, שהוא כרטיס המגיע יחד עם הצילינדר בו מוטבע הקוד של המפתח. למעשה, אם יש לכם את הכרטיס הזה אין צורך בכלל להביא את המפתח. מחיר שכפול מפתח כזה נע בין 50 ל-80 ₪.

חשוב להשתמש בחומר הגלם המקורי

בעיקר כאשר מדובר במפתחות לדלתות פלדה או מפתחות מוגני שכפול, השימוש בחומר הגלם המקורי חשוב במיוחד. תוכלו לדעת אם המנעולן משתמש בחומר גלם מקורי במידה ויש לו תעודת מורשה שכפול, שמשמעותה בין השאר היא שקיבל את חומרי הגלם המקוריים מהחברה שייצרה את המפתח. כמו כן, על חומרי הגלם עצמם מוטבע הלוגו של החברה.

וודאו שהמפתח משויף

לאחר החריטה, על המנעולן לשייף מעט את המפתח במברשת ייעודית שמקהה בו חלקים חדים. השיוף מסייע לפתיחה חלקה יותר של הדלת ובכך לחיים ארוכים יותר של הצילינדר והמפתח עצמו.

מפתח העיר – המקום לשכפול מפתחות לעסק

זקוקים למנעולן עבור שכפול מפתחות לעסק או לבית? מפתח העיר זה המקום בשבילכם. החנות שהוקמה ב-2011 מנוהלת על ידי רפי ונר, מנעולן מורשה עם למעלה מ-20 שנות ניסיון. החנות מספקת את כל שירותי המנעולנות שתצטרכו כולל כמובן שכפול מפתחות, וזאת תמיד נעשה בחיוך ובמקצועיות.

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן