שכפול מפתחות למולטילוק

שכפול מפתחות מולטילוק

הגיע הזמן לשכפל מפתח. האם זה בגלל שיש דיירים חדשים בדירה, ורוצים לשכפל עבורם מפתח? האם זה בגלל שהמפתח הקודם אבד? האם זה בגלל שיש אנשים חדשים בצוות, שרוצים לאפשר להם גישה? בין אם הם יהיו בני או בנות זוג, קרובי משפחה, חברים ואף חלק מאנשי הצוות העסקי ומה לא – ייתכן שנרצה להמשיך ולשכפל עבורם מפתחות, כדי שתהא להם גישה לאי אילו דלתות, שאנחנו רוצים לאפשר להם דרכן מעבר.

במקרה זה, ניתן פשוט לגשת למנעולן מוסמך בתל אביב – אם במקרה גרים באזור – כדי לבדוק מה הן האפשרויות של שכפול מפתחות, במקרה זה. באם כבר יודעים ומבינים, מה הוא סוג הדלת, בה עוסקים – אפשר להעלות על הדעת, שזה יצמצם את טווח האפשרויות, באשר לסוג המפתח שרוצים לשכפל. כלומר, באם יודעים את סוג המנעול, סביר שיודעים את סוג המפתח, כמו גם מבינים מראש כמה פרטים על טיב המנעולן שרוצים שיעסוק במלאכת שכפול המפתחות, כמו גם כמה צפוי הדבר לעלות.

הדגמת צילינדר מולטילוק סלקטור

צילינדר מולטילוק mt5

צילינדר מולטילוק

מפתחות ייעודיים למנעולים ייעודיים

הרי זה כיוון שלכל מנעול יש מפתח תואם – וככל שהמנעול משודרג ואיכותי יותר, כך באופן טבעי – גם המפתח המתאים לו. ויש במשק שלנו לפחות שתי חברות שעוסקות בייצור מנעולים ומפתחות – מולטילוק ורב-בריח, הן שתיים מהן. ובכתבה זו, נעסוק במנעולים ובמפתחות של מולטילוק, כיוון שלמולטילוק יש דגמים ייחודיים משלה – עבור דגמי המפתחות והמנעולים. על כן, הכיצד ניתן לבצע שכפול מפתחות של חברת מולטילוק?

זוהי שאלה שכל, או רבים מהמנעולנים המוסמכים, בתל אביב ובכלל – יכולים לענות עליה. למולטילוק, יש כל מיני דגמי מנעולים, כאשר "מנעולי היוקרה" שלה, הם האינטראקטיב, כמו גם ה-MT5. כאשר ה-MT5 מגיע עם רמות אבטחה אפילו גבוהות יותר. החל מרמת ה-"אינטרקטיב", אפשר להתחיל ולגלות שהמפתחות של דגם זה של מנעולים, מגיעים עם כרטיס אישי וייעודי. משמע, כדי לשכפל מפתחות של מולטילוק, יש צורך בכרטיס הייעודי עבור המפתח והמנעול – כדי שבכלל יהיה לשכפל את המפתחות, אחרת זה כנראה לא יתאפשר.

אתגרי שכפול מפתחות יוקרה

את הכרטיס של מולטילוק, כלומר את הכרטיס לדגמים של מולטילוק – מביאים למנעולן מוסמך, שאפשר שיהיה גם "מורשה שכפול" מטעם מולטילוק, במקרה זה – והוא למעשה יעביר את הכרטיס במכונה ייעודית, ובכך יאפשר את שכפול המפתח – של המנעול שאנחנו מבקשים ליצור עבורו עותק. אם אין כרטיס שכזה, ייתכן שלא תהיה אפשרות שכפול, אלא אם כן אכן תהיה, ואם יש כרטיס – הרי שלא צריך את המפתח כלל וכלל – שכן הכרטיס מכיל בתוכו את קוד-המפתח, ועל כן המכונה פשוט יודעת איזה מפתח לייצר. על כן, שכפול מפתחות של דגמי מנעולים משוכללים של מולטילוק, כנראה ייעשו בדרך זו על ידי מנעולן מוסמך, ושכפול מפתחות של דגמי בסיס, כנראה יכולים ולהתרחש בדרך הרגילה והסטנדרטית, עם שלל מכשורים שיש למנעולנים מוסמכים ובכלל. 

רפי ונר, מנעולן מוסמך בתל אביב, ייסמך לסייע בשלל צרכי החלפת ושכפול המפתחות עבור מנעולי מולטילוק. 

ניתן ליצור קשר לפרטים נוספים, תודה על קריאתך.

דילוג לתוכן