פורץ מנעולים בתל אביב

פורץ מנעולים מקצועי בתל אביב

חזרתם הביתה אחרי יום עבודה ארוך, הכנסתם את המפתח למנעול וניסיתם לפתוח והמנעול תקוע. אתם מנסים בכל הכוח ולא מצליחים. להיתקע מחוץ לבית בגלל מנעול או צילינדר תקול או בגלל שאיבדתם את המפתח זה בהחלט לא נעים, אך למרבה המזל מנעולנים עובדים במתכונת חירום בדיוק בשביל זה – שיוכלו להגיע בהקדם האפשרי לפרוץ את המנעול. כך תבחרו פורץ מנעולים בתל אביב למשימה.

הפרמטר הראשון לבחירת פורץ מנעולים – יושר ואמינות

יש הרבה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים פורץ מנעולים, אך הדבר שכנראה הכי חשוב הוא שפורץ המנעולים יהיה אדם ישר ואמין ללא היסטוריה פלילית או סיכון כלשהו. תחשבו שפורץ מנעולים הוא אדם שמתעסק בגישה לבית שלכם וגם מתקין את המנעול החדש אחרי הפריצה – אתם לא רוצים שהוא יהיה חלילה אדם לא ישר. לכן בעניין הזה חשוב לוודא שני דברים: הראשון הוא שיש לפורץ המנעלים תעודת יושר מהמשטרה שמבטיחה שאין לו עבר פלילי. השני זה שהמנעולן משתייך לארגון המנעולנים הישראלי, שזהו סטנדרט שמבטיח עמידה בסטנדרטים מסוימים ושלקוחות בעבר לא התלוננות עליו בהקשרים האלו.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

חשוב מאוד שיהיה לכם תמיד מספר של מנעולן שעובד באזור מגוריכם ושם הוא נמצא, שכן זה מעלה את הסיכוי שהוא יוכל להגיע אליכם בהקדם האפשרי. אתם לא רוצים להתייבש מחוץ לבית שלכם במשך שעות עד שהמנעולן יגיע, ולכן לא כל אחד מתאים למשימה אלא רק מי שעובד היכן שאתם גרים.

פורץ מנעולים שעובד 24/7

כמעט בכל המקרים אנחנו לא יודעים מתי הבעיה תיפול עלינו והמנעול ייתקע. אלא אם אתם מזהים מראש שהמנעול תכף יסיים את חייו ומחליפים אותו לפני שזה יקרה (אנחנו ממליצים לעשות זאת, אגב) סביר שפשוט ניסיתם להשתמש בו והוא הפסיק לעבוד כמו שצריך. לכן יש לדאוג שתמיד יהיה לכם מספר של פורץ מנעולים שעובד במהלך כל שעות היממה ורצוי גם בשבתות וחגים כך שמתי שתתקעו הוא יגיע אליכם.

מה חשוב לעשות לפני שמזמינים פורץ מנעולים?

אז החלטתם להתקשר לפורץ מנעולים מקצועי. חשוב מאוד לדאוג לדברים הבאים:

  • הכינו מסמך מזהה: מנעולן לא יכול לפרוץ לבית שלכם אם אין לכם הוכחה שאכן אתם אלו שגרים שם – מסיבות ברורות. לכן עד שהמנעולן יגיע חשוב שתארגנו מסמך כלשהו שיוכיח שאכן אתם גרים בבית אותו יש לפרוץ, ואם אתם לא מצליחים למצוא מסמך כזה תוכלו להיעזר בשכנים שיעידו שאתם גרים שם.
  • וודאו שניתן לכם צילינדר סגור: במקרים רבים המנעולן יגיד שיש להחליף את הצילינדר בדלת, שזה הגיוני סך הכל. אם זה קורה, חשוב לוודא שהצילינדר החדש מגיע באריזה סגורה ואטומה שלא נפתחה לפני כן. זה חשוב קודם כל כי אתם משלמים על צילינדר חדש ואין סיבה שתקבלו משומש, ויותר מזה אתם לא רוצים שיהיה בדלת שלכם צילינדר שלכו תדעו היכן מסתובים המפתחות שפותחים אותו.
  • צרפו עבודות: אם כבר מנעולן הגיע אליכם הביתה מומלץ לצרף את כל העבודות שהוא יוכל לעשות עבורכם ובכך לחסוך מחיר ביקור להבא. בין אם אתם צריכים לשכפל מפתח לדלת פנים או לתקן דלת ממ"ד, עדיף שהמנעולן יעשה זאת עכשיו מאשר שתחכו עד שהבעיה תכריח אתכם לקרוא לו שוב ולשלם לו מחיר ביקור מלא.

כיצד לתחזק את הדלת כדי לחסוך ביקור של מנעולן?

יש מספר דברים שתוכלו לעשות באופן קבוע:

  • הקפידו לשמן את הצילינדר. רוב הבעיות שנוגעות לסיבוב לא חלק של המפתח בחור המנעול נובעות מצילינדר לא מתוחזק כמו שצריך ולא משומן.
  • בדקו את שצירי הדלת שלכם מוברגים עד הסוף ומחוברים כראוי לפתח הדלת. פעמים רבות כאשר דלת לא נסגרת או ננעלת כמו שצריך הבעיה היא בצירים.
  • נקו לעיתים את המפתחות. מפתח מלוכלך מלכלך את המנעול, ובסופו של דבר הצטברות של חול או דברים אחרים יקצרו את החיים של המנעול או הצילינדר.

פורץ מנעולים בתל אביב – רפי מנעולן בתל אביב

מפתח העיר היא עסק מנעולנות בתל אביב אותו מנהל המנעולן רב הניסיון רפי ונר. אנחנו מתמחים בכל סוגי המנעולים, ובמידה ויש לכם בעיה נגיע במהירות האפשרית כדי לטפל בה. אנחנו מבטיחים לכם שירות מקצועי ומלא, ללא קיצורי דרך ותמיד בחיוך.

ביקור מנעולן – כמה זה עולה?

עלות ביקור המנעולן עצמו עולה בערך בין 250 ל-350 ₪, תלוי במנעולן כמובן ובפרמטרים נוספים. עם זאת, רק במקרים נדירים נצטרך לקרוא למנעולן ולא נזדקק להחליף רכיב כלשהו, ואז למחיר הביקור מצטרף מחיר הרכיב עצמו וההתקנה. 

מחירון פריצת מנעולים בתל אביב

מחיר פריצת מנעול בתל אביב באופן כללי החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצת מנעול רב בריח בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצת מנעול פלדלת בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצת מנעול מולטילוק בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצת מנעול לדלת עץ בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצת מנעול לדלת זכוכית בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצה לדלת פנימית בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח
מחיר פריצה לדלת חיצונית בתל אביב תלוי בסוג המנעול החל מ 249 ש"ח

פורץ מנעולים באזור המרכז – רק עם רפי המנעולן 

רפי המנעולן נמצא באזור המרכז ומנהל את עסק המנעולנות מפתח העיר. אנחנו המפתח העיר מספקים את כל שירותי המנעולנות: שכפול מפתחות, החלפת מנעול, החלפת צילינדר, פריצת כספות, פריצת דלתות ועוד. אם נקלעתם לבעיה עם הדלת שלכם חייגו אלינו ונגיע במהירות לטפל בבעיה.

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן