פורץ מנעולים ברמת גן

פורץ מנעולים מקצועי ברמת גן

אין זמן מתאים לבעיות במנעול או בצילינדר. זה תמיד קורה כשאתם צריכים לצאת בדחיפות מהבית, או כשאתם חוזרים לאחר יום עבודה ארוך וכל מה שאתם רוצים זה להתרווח על הספה מול הטלוויזיה. לכן חשוב שתמיד יהיה לכם מספר של פורץ מנעולים שעובד באזור מגוריכם, עליו אתם יכולים לסמוך שיגיע בהקדם האפשרי לפתור לכם את הבעיה באחריות. כך תבחרו פורץ מנעולים ברמת גן

מתי צריך להזמין מנעולן?

מנעולן או פורץ מנעולים נזמין במספר מקרים:

  • במקרה והגעתם הביתה, חיפשתם את המפתח ולא מצאתם אותו ואין לאף אחד אחר מפתח ספייר באמצעותו תוכלו להיכנס הביתה.
  • במידה והדלת נטרקה ואתם לא מצליחים לפתוח אותה בעצמכם.
  • את המנעול מתחיל להתיישן ולהיתקע בכל פעם שאתם מנסים לפתוח אותו.
  • במידה ודלת פנים בתוך הבית שלכם עושה לכם בעיות.

פורץ מנעולים – מחיר

חשוב לבדוק מהם המחירים המקובלים עבור השירותים שאתם צורכים מהמנעולן. ראשית כל, אתם מן הסתם לא רוצים לשלם מחיר גבוה אם ברוב המקומות אתם יכולים לשלם פחות. עם זאת, חשוב גם לא להתפתות אחרי בעלי מקצוע שמציעים מחיר מאוד נמוך, מפני שזה עלול להיגמר רע. המנעולן יכול להגיע, לעשות חצי עבודה ופתאום להחליט שמחיר אחד הרכיבים לא נכלל, לעשות עבודה רשלנית וכדומה.

מחיר עבודה של מנעולן הוא לא קבוע, ומשתנה בהתאם לסוג העבודה, סוג הרכיב שיש להחליף ומורכבות התהליך. אלו הם המחירים הנפוצים בשוק עבור שירותים שונים:

  • מחירה של החלפת מנעול בלבד תלוי בעיקר בסוג הדלת, כאשר מחיר החלפת מנעול בדלת פנים נע בין 250 ל-350 ₪ ומחיר החלפת מנעול בדלת כניסה נע בין 450 ל-550 ₪.
  • מחיר החלפת צילינדר תלוי בעיקר בסוג הצילינדר שאתם קונים מהמנעולן. גם כאן צילינדר בדלת פנים זול יותר ובדרך כלל יעלה בין 300 ל-350 ₪, בעוד צילינדר בדלת כניסה יעלה בין 450 ל-700 ₪.
  • מחיר פריצת דלת ללא החלפת שום רכיב יעלה בין 250 ל-300 ₪, תלוי בסוג הדלת. יש לציין שזהו תרחיש די נדיר, ובדרך כלל תצטרכו להחליף מנעול או צילינדר.

מה חשוב לוודא ולעשות בעת ביקור פורץ המנעולים?

  1. מנעולן מוסמך ואמין

חשוב לדעת שאין דבר כזה "מנעולן באישור המשטרה". מה שכן יש זה תעודת יושר שמבטיחה שלמנעולן אין עבר פלילי וכן חברות בארגון המנעולנים הישראלי שמבטיחה שהמנעולן עומד בסטנדרטים מסוימים, כולל סטנדרט של יושר ואמינות.

  1. הכינו מסמך מזהה

מסיבות ברורות, מנעולן בדרך כלל לא יפרוץ את מנעול הבית שלכם אם לא תוכיחו לו שאתם אלו שגרים שם. לכן יש להכין מבעוד מועד כל מסמך שיוכיח שאתם גרים בכתובת הנ"ל, ואם אתם לא מצליחים למצוא מסמך כזה מומלץ לקרוא לשכנים שיעידו שאתם אלו שגרים שם.

  1. אחדו עבודות

סביר להניח שיש לכם עוד דברים בבית שמצריכים עבודה של מנעולן, למשל דלת פנים שלא עובדת כמו שצריך, מפתח שצריך לשכפל וכדומה. בכל פעם שמנעולן מגיע הוא גובה מחיר ביקור יחד עם מחיר העבודה שהוא מבצע, ואם תאחדו עבודות תוכלו לחסוך את הביקור הבא שלו.

  1. מתקינים צילינדר חדש? וודאו שהוא מגיע באריזה סגורה

אם המנעולן אומר שצריך להחליף צילינדר, וודאו כי הצילינדר החדש סגור באריזה אטומה שלא נפתחה לפני. זה חשוב לא רק כי אין סיבה שתשלמו על צילינדר חדש ותקבלו משומש, אלא בעיקר כדי לוודא שלא מסתובבים מפתחות שיוכלו לפתוח את הדלת שלכם בידיים זרות.

 

תחזקו את המנעול והצילינדר ותמנעו ביקור של מנעולן להבא

אנחנו שמחים להגיע אליכם כמה שיותר, אבל בכל זאת ממליצים לתחזק את המנעול והצילינדר שלכם באופן קבוע כדי לחסוך את הביקור שלנו כי חבל שתשלמו סתם. שמנו את הצילינדר באופן קבוע כדי שתהיה לכם פתיחת דלת חלקה, בדקו שהצירי הדלת מוברגים עד הסוף ומחוברים לדלת כמו שצריך והקפידו לנקות את המפתחות מדי פעם שכן מפתחות מלוכלכים מקצרים את ימי המנעול והצילינדר.

פורץ מנעולים ברמת גן רק עם מפתח העיר

אנחנו במפתח העיר מספקים שירות ברמת גן ובסביבתה ועובדים במתכונת חירום. התקשרו אלינו ונגיע במהירות האפשרית לפתור לכם את הבעיה ולהכניס אתכם הביתה.

 

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן