פורץ מנעולים בגבעתיים

פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים

המנעול של הדלת שלנו הוא אחד האמצעים שמאפשרים לנו להרגיש בטוחים ומוגנים בתוך הבית שלנו, כך שלא נשקפת לנו, למשפחתנו ולרכושנו כל סכנה. יחד עם זאת לפעמים המנעול נתקע, נשבר או שיש בו תקלה כלשהי והוא מה שמפריד בנינו ובין כניסה לבית ויציאה ממנו. אלו בדיוק המקרים בהם נצטרך להזמין באופן דחוף פורץ מנעולים שיגיע אלינו והביתה ויטפל בבעיה. מחפשים פורץ מנעולים בגבעתיים? כך תמצאו את המנעולן המתאים

כך תמנעו משך המתנה רב לפורץ מנעולים

אין זמן מתאים וטוב למנעול או לצילינדר להיתקע או לגלות שאיבדנו את המפתח. תמיד זה כשאנחנו רוצים לצאת ולהגיע למקום כלשהו, או כשאנחנו חוזרים הביתה וכל מה שאנחנו רוצים זה לראות טלוויזיה על הספה או להכין ארוחת ערב. מאוד מתסכל במצבים האלו לחכות זמן רב למנעולן, אך ניתן למנוע מצב זה.

ראשית כל, תקלות רבות ניתן לצפות מראש. אם המנעול או הצילינדר שלכם מתיישן, סיבובים מתחילים להיות לא חלקים ושימון של הצילינדר לא עוזר בכך ייתכן מאוד שהגיע הזמן להחליף את המנעול או הצילינדר. מוטב לעשות זאת עכשיו ולא לחכות שתתקעו מחוץ לבית.

עם זאת, לא כל בעיה אפשר לצפות מראש ולכן מומלץ מאוד שתמיד יהיה שמור לכם בטלפון מספר של מנעולן שעובד באזור מגוריכם ואתם יודעים שעובד תמיד במתכונת חירום ומגיע בהקדם האפשרי לקריאה שלכם. בזמן אמת לא כדאי להתחיל לחפש בטלפון מספר של מנעולן מתאים ומומלץ שיהיה לכם מספר של מנעולן כזה מראש.

קראתם למנעולן? זה מה שצריך לעשות לפני תחילת העבודה

  • בדקו שהמנעולן אמין וישר: זה מאוד חשוב שלאדם שתפקידו להתעסק בגישה לבית שלכם ומחליף לכם את המנעול יהיה אדם ישר וללא עבר פלילי. יש לדעת כי אין דבר כזה "מנעולן באישור המשטרה" ומנעולנים שטוענים שהם כאלו ממציאים לעצמם תארים. מה שכן אפשר וצריך לבדוק, זה שלמנעולן יש תעודת יושר מהמשטרה שמבטיחה שאין בעברו משהו פלילי, וכן שהוא חבר בארגון המנעולנים הישראלי מה שמבטיח עמידה בסטנדרטים מסוימים של איכות ואמינות.
  • הכינו מסמך זיהוי עם כתובת מגורים: לפני שהמנעולן פורץ לבית שלכם הוא וודאי ירצה לראות הוכחה שאתם אלו שגרים שם. לכן חשוב להכין מסמך כלשהו שמכיל את הכתובת של הדירה אליה פורצים: זה יכול להיות תעודת זהות, מכתב וכדומה. במידה ואין בידכם מסמך כזה תוכלו לבקש מאחד השכנים שיעיד בפני המנעולן שאתם אכן גרים שם.
  • וודאו שהצילינדר סגור בקופסא: במקרה ויש בעיה עם הצילינדר סביר מאוד שהמנעולן יגיד שצריך להחליף אותו. במידה וזה המצב, חשוב לוודא שהצילינדר החדש מגיע סגור בקופסא אטומה שלא נפתחה. מן הסתם לא תרצן שיסתובבו מפתחות לדלת שלכם בעולם, וצילינדר חדש מהקופסא זו הדרך לוודא זאת.

כמה עולה שירות של פורץ מנעולים?

מחיר ביקור של מנעולן עולה בין 200 ל-300 ₪, תלוי במנעולן. ברוב המקרים המנעולן יצטרך גם להחליף רכיב מסוים בדלת שלכם, בין אם מדובר במנעול או צילינדר ואז למחיר הביקור יצטרף גם מחיר הרכיב החדש. בדרך כלל רכיבים בדלתות פנים זולים יותר מאשר רכיבים בדלתות כניסה, ובמקרה של דלתות כניסה המחיר יכול להגיע גם ל-700 ₪ לביקור.

אנחנו ממליצים מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק כמה עולה שירות של מנעולן כי מן הסתם אתם לא רוצים לשלם יותר ממה שחייב. עם זאת, חשוב לדעת שלא חסר בשוק חאפרים שמציעים מחירים מאוד נמוכים אבל גם העבודה שלהם בהתאם. זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך ש"יישכחו" לציין את מחיר הרכיב החדש בביקור ואז בסוף הביקור ייגבו מחיר מופקע, או סתם יעשו עבודה לא טובה.

האם ניתן להחליף מנעול בעצמנו?

אתם אכן יכולים להיות המנעולנים של עצמכם, אבל ככל שמדובר במנעול מורכב יותר אנחנו ממליצים בחום לקרוא למנעולן מקצועי. זה יחסוך לכם זמן ומאמץ וכנראה שהתוצאה הסופית תהיה טובה יותר.

פורץ מנעולים בגבעתיים – רק עם מפתח העיר

מפתח העיר מספקת את כל שירותי המנעולנות: פורץ מנעולים, פורץ כספות, החלפת מנעול, החלפת צילינדר ועוד. אנחנו מספקים שירות בגבעתיים וסביבתה ועובדים 24/7, כך שמבטיחים להגיע במהירות האפשרית לקריאה שלכם, לא משנה מתי.

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן