מנעולי צילינדר לדלת

מנעול צילינדר - מבית מפתח העיר

מפתח העיר מציג מבחר ענק של צילינדרים לכל סוגי הדלתות, צילינדר מולטילוק, צילינדר עם כרטיס, צילינדר פשוט וגם צילינדר לדלת ללא מפתח – מנעול חכם. אם אתם רוצים להחליף את הצילינדר הישן שלכם לחדש היעגתם למקום הנכון. אתם מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא עלות.

צילינדר ומנעולים לדלת כניסה

צילינדר מולטילוק

צילינדר Yale

צילינדר טוקוז

צילינדר CEI

מנעול חכם

מנעול תליה

צילינדר מולטילוק

דברים שאתם חייבים לדעת על צילינדרים לבית

המון לקוחות מגיעים אלינו כדאי לבחור סוג צילינדר לבית, אנו לרוב נרצה לבצע החלפת צילינדר לדלת כניסה לבית על ידי מנעולן מקצועי אשר יודע את העבודה ולא יעשה לנו איזו תקלה או בעיה .

בגדול יש שלושה מצבים אשר אנו רוצים לבצע החלפת מנעול לבית:

החלפת מנעול צילינדר לבית חדש 

כאשר אנו נכנסים לבית חדש אשר לא היינו לפני, אנו לא יודעים אצל מי היה המפתחות של הבית והאם אנו מוגנים? בשביל הביטחון שלכם, אתם חייבים להחליף את מנעול הצילינדר לחדש.

החלפת מנעול צילינדר כשנכנסים לשכירות

כאשר אנו נכנסים לשכירות של דירה אשר בעל הדירה יש לו מפתח ספר של הבית והיו שוחרים לפני שיכול להיות שיש גם להם מפתח לבית ואתם רוצים להרגיש בביטחון מלאה שהם לא חס וחלילה יחשבו להיכנס לבית שלכם בזמן השכירות. אנו ממליצים מאוד להחליף את הצילינדר הישן לחדש.

החלפת מנעול צילינדר לאחר פריצה של גנב/פורץ

המקרה האחרון הוא המקרה הגרוע ביות שיש, כאשר נכנס לבית שלכם גנב/פורף והדלת כבר לא בטוחה יותר ויכול להיות שהצילינדר כבר הרוס, אתם מבינים שציריך וחייב להחליף את הצילינדר לחדש. 

אתם מוזמנים אלינו לחנות לבחור את הצילינדר המועדף עליכם או במקבל להתקשר אלינו להתייעץ איזה סוג צילינדר הכי מתאים לכם.

 

דילוג לתוכן