החלפת מנעול רב בריח

החלפת מנעול צילינדר רב בריח

מנעול רב בריח הוא מנעול איכותי, אך כמו מנעולים אחרים גם הוא לא חי לנצח ובעיות שונות בתפקודו עלולות לסמן שהגיע הזמן להחליף את המנעול. במידה וזה אכן המצב, יש להזמין מנעולן שיגיע במהירות האפשרית ויחליף עבורכם את המנעול. מהו מנעול רב בריח, במה הוא שונה ממנעולים אחרים ומה חייבים לדעת לפני שמזמינים מנעולן? על שאלות אלו נענה במדריך זה.

מה זה בכלל מנעול רב בריח?

מנעול רב בריח הוא מנעול בעל מנגנון בדלתות פלדלת שמה שמייחד אותו ממנעולים אחרים זה שיש לו מספר רב של בריחים – ולכן הוא נקרא רב בריח. למנעול רגיל יש ארבעה בריחים קדמיים היוצאים לצד הדלת, ולעומתו למנעול רב בריח יש שלושה נוספים: הראשון יוצא לחלקה העליון של הדלת, השני יוצא לחלקה האחורי של הדלת והשלישי יוצא לחלק התחתון של הדלת. בריחים אלו מבטיחים הגנה גבוהה ומאפשרים שלכם לישון בשקט.

האם מנעול רב בריח מתאים לכל דלת?

התשובה היא לא. מנעול רב בריח מתאים לדלת פלדלת בלבד כולל דלתות שריונית חסם (אם כי המבנה שלו בדלתות אלו מעט שונה), ולא מתאים לדלתות עץ או ברזל פשוטות.

כיצד נדע שיש צורך להחליף מנעול רב בריח?

כאמור, היתרון של מנעול רב בריח הוא ההגנה המקסימלית שהוא מספק, אך לכך יש מחיר: כמעט כל בעיה שמתעוררת עלולה לאלץ אותנו להחליף את המנעול כולו, וזאת משום שהמנעול סגור באופן הרמטי ולא ניתן לפתוח את המנעול כדי לתקן את הרכיב הבעייתי. אלו הן הבעיות שעלולות להצביע על כך שהגיע הזמן להחליף את המנעול:
ידית נפולה: אחת הבעיות הנפוצות היא ידית דלת נפולה. לפעמים הבעיה היא בידית ולפעמים במנעול, והדרך להבדיל היא לראות האם הידית יוצאת מהמקום ונשארת ביד שלכם כשאתם מנסים לפתוח את הדלת. במידה וכן – הבעיה בידית, ובמידה והידית סתם נפולה הבעיה היא במנעול.
• מפתח נתקע במנעול: אם המפתח לא מסתובב בדלת או נתקע בה, יתכן ויש בעיה בצילינדר או בעיה המנעול עצמו. הדלת להבדיל היא לראות האם המפתח לא מסתובב לשני הכיוונים או רק לכיוון אחד. במידה והמפתח לא מסתובב לשני הכיוונים הבעיה היא במנעול, ואם הוא לא מסתובב רק לצד אחד הבעיה היא בצילינדר.
לשונית תקועה: אם אתם צריכים להתאמץ כל פעם כשאתם פותחים את הדלת יתכן והבעיה היא בלשונית. חילופי עונות עלולים לגרום לשינויים בנפח הלשונית ולעורר בעיות. נסו לשמן את הלשונית, ובמידה וזה לא עוזר אין ברירה אלא להחליף את המנעול.

כך תבחרו את המנעולן הנכון

זה לא פשוט לבחור מנעולן עבור החלפת מנעול רב בריח לדלת – בעיקר כשיש כל כך הרבה אפשרויות. היום כל אחד יכול לקרוא לעצמו מנעולן וצריך למצוא דרך להבחין בין מנעולנים מקצועיים ואמינים לבין חאפרים ונוכלים.
ראשית כל מומלץ להזמין אך ורק מנעולן שמחזיק תעודת יושר מהמשטרה וחבר בארגון המנעולנים. זוהי הדרך להבטיח שמדובר באדם אמין ומקצועי. שנית, שוחחו עם המנעולן על הבעיה שלכם ובדקו שיש לו ניסיון בהחלפת מנעול כמו המנעול שלכם. אם ניתן – צלמו את המנעול ושלחו לו את התמונה.

החלפת מנעולים בתל אביב

מחפשים מנעולן בתל אביב? מפתח העיר – רפי המנעולן הוא המנעולן בשבילכם. רפי המנעולן מספק שירותי מנעולנות רחבים, בניהם החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעולים לאחר פריצה, שכפול מפתחות ועוד. אנחנו במפתח העיר זמינים לקריאה שלכם 24/7, ומקפידים לספק את השירות על הצד הטוב ביותר.

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן