החלפת מנעול מולטילוק

החלפת מנעול צילינדר מולטילוק

מנעול הדלת הוא אחד המנגנונים שמאפשרים לנו להרגיש בטוחים בבית שלנו ולהיות מוגנים מפני כניסה של אדם לא קרוא, פריצות וגניבות. אחד מסוגי המנעולים הפופולאריים כיום הוא מנעול מולטילוק, שנחשב למנעולן מתקדם ואיכותי. כמו מנעולים אחרים, מנעול זה לא חי לנצח ולעיתים יהיה צורך להזמין מנעולן עבור החלפת מנעול מולטילוק לדלת. מה מיוחד במנעול מולטילוק, ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן? התשובות במדריך הבא.

מנעול מולטילוק – מה זה בעצם?

מנעול מולטילוק הוא מנעול שמייצרת חברת מולטילוק, שהיא חברה המייצרת ומשווקת מוצרי אבטחה מתקדמים כגון מנעולים, צילינדרים ופתרונות בקרת גישה.
אחד המוצרים הידועים של מולטילוק הוא צילינדר mt5 שנחשב לאחד המתקדמים בשוק בשל הטכנולוגיה המתקדמת עליו הוא מתבסס. זה למעשה מנעול שמשתייך לקטגוריית מנעולי צילינדר לדלת, שתפסה תאוצה בעולם ומומלצת על ידי מנעולנים רבים. במנעול צילינדר מנגנון הנעילה מורכב למעשה מגליל מתכת המתוקן בחלקה הפנימי של הדלת ומסתובב על ידי מפתח. מנעול מולטילוק מתאים הן לדלתות פנים והן לדלתות חוץ.

החלפת מנעולים – מה צריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן?

במידה והמנעול שלכם התקלקל והבנתם שאין ברירה אלא להזמין מנעולן, יש לוודא מספר דברים לפני שהוא מגיע ומתחיל את עבודתו:
חברות בארגון המנעולנים בישראל: דרך נוספת לוודא את אמינות המנעולן ואת מקצועיותו היא לבדוק שהוא חבר בארגון המנעולנים בישראל. היום כל אחד יכול לקרוא לעצמו מנעולן, אך לא כל "מנעולן" יכול להתקבל לארגון. כדי להשתייך לארגון המנעולן צריך לעבוד כמה שנים בתחום, לעבור הכשרות ולצבור מוניטין. מנעולן שיש נגדו תלונות של לקוחות עלול למצוא את עצמו מורחק מהארגון. מסיבות אלו השתייכות לארגון היא מעין תו איכות למנעולן.
הכינו מסמכי זיהוי: כדי לבצע עבודה מנעולן יצטרך לראות הוכחה שאתם אכן בעלי הבית כדי לוודא שאתם לא מחליפים מנעול לבית שלא שלכם. לכן לפני שהוא מגיע אספו מסמכי זיהוי שמוכיחים את הבעלות שלכם על הבית או על מגוריכם במקום, כגון מכתב שממוען לכתובת זו עם שמכם, תעודת זהות, חוזה וכדומה. במידה ואין לכם אפשרות להתארגן על מסמכים אלו קראו לשכנים שיעידו שאתם אכן גרים שם.
הקפידו על רכיבים חדשים: ברוב במקרים שתזמינו מנעולן כנראה יהיה צורך לרכוש רכיב חדש כלשהו – ידית, צילינדר או מנעול. במידה וזה המצב הקפידו לקבל את המוצר סגור בקופסא אטומה כך שלא יהיה ספק כי הוא חדש ואינו משומש. זה חשוב גם כי אין סיבה שיהיה לכם מנעול או צילינדר משומש, וגם כדי להסיר את החשש שאי שם מסתובב אדם עם מפתח שיכול לפתוח את הדלת שלכם.
עשו את כל העבודות בפעם אחת: אם כבר מזמינים מנעולן ומשלמים על הביקור כדאי לחסוך להבא ולעשות את כל מה שצריך בביקור. כך למשל אם גם דלת הממ"ד שלכם נתקעת או שיש לכם צורך להחליף צלינדר בשירותים – עשו זאת בביקור אחד כדי לחסוך זמן וכסף.

החלפת מנעול על ידי רפי המנעולן

רפי המנעולן הוא מנעולן בתל אביב שמספק מגוון שירותים: החלפת מנעול מולטילוק לדלת, החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעולים לאחר פריצה, שכפול מפתחות, פריצה לרכב ועוד. אנחנו במפתח העיר עובדים 24/7 ומגיעים בהקדם האפשרי לקריאה שלכם.

חבר ארגון המנעולנים

מעל 10 שנות ניסיון

מחיר הוגן

שירות 24/7

רפי המנעולן
רפי המנעולן

רפי ונר מנעולן מוסמך ומקצועי בתל אביב מעל ל-20 שנות ניסיון. מנהל חנות "מפתח העיר" הקיימת משנת 2011 וממוקמת ברחוב דיזינגוף בלב תל אביב. נותן פתרונות ושרותי מנעולנות כגון: שכפול מפתחות, פורץ מנעולים, החלפת צילינדר, פריצת רכבים ועוד.

צרו קשר
להזמנת מנעולן מוסמך ומקצועי,
התקשרו או השאירו פרטים:
דילוג לתוכן